فمت بتحميل النسحة الجديدة ولم ينزل البرنامج في جهازي وحملت النسخة اللي مع الباتش يطلع لي على طول انه بحاجه رقم تسلسلي ما الحل اخي الكريم ؟
|
|
فمت بتحميل النسحة الجديدة ولم ينزل البرنامج في جهازي وحملت النسخة اللي مع الباتش يطلع لي على طول انه بحاجه رقم تسلسلي ما الحل اخي الكريم ؟
المفضلات