اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ราซาน مشاهدة المشاركة
في البداية أهلا بيكي في المنتدى وبمشاركاتك المتميزة


وموضوعك كله صحيح فعلا ،، وإن شاء الله رمضان السنة دي يكون
غير ونطلع منه متغيرين فعلا ..


وبانتظار المزيد من مشاركاتك المبدعة ...
مشكوره على الرد وإنشاء الله نطلع أحسن بعد رمضان.....