لا ما ينفعش كده
روحي نامي احسن .. باكر وراكي قامعه

وحتزوري القائمه قريبا ً ما تستعجليش يا بت
لا ياراجل....(كلمة مصرية للتريقة ههه)

اولا انا مش فى القامعة ....معرفش بتقولها قامعة ازاى...اسمها جامعة...

والله...شكلك انت الى هتشرفها...

خخخ ان شااء الله محد ايزور

قائمة العاجزين ، بس لوو ايكون واحد من

الشباب كشخه خخخ ، اليوم آخر يوم

لتسليم التصميم ، شـــدي حيلج باكاا ..

الكل متوقع منج تصميم غااوي هع ، إلا

هالشبااب بس يبون ايحبطوونج ×^ ..

مــا ايهــزج ريــح خخخ ..



احنا نبى نحبطها...

لا لا ماتقولى كدة

رنوو