العباقرة دوما من البنات..........^_^

[ منتدى قلم الأعضاء ]


النتائج 1 إلى 20 من 54

مشاهدة المواضيع

  1. #11

    الصورة الرمزية ران الرقيقة

    تاريخ التسجيل
    Jan 2008
    المـشـــاركــات
    626
    الــــدولــــــــة
    مصر
    الــجـــــنــــــس
    أنثى
    الـتـــقـــــيـيــم:

    افتراضي رد: العباقرة دوما من البنات..........^_^

    ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههه
    يا هلا بالعضوة الجديدة فى منظمة البنات السوداء 8
    سيداتى ساداتى وها قد انتهت الحرب مع الانسة ران وبدات الحرب مع الانسة الشقراء
    ههههههه اوعى تبدأى حرب والله انك هتتفعصى على ايديهم
    انا هاقول لك حاجة يا شقرائى تعرفى ان موضوع الذكاء دة بين البنات والاولاد خلانا اتعاركنا مع ابلة الاحياء لانها قالت لنا ان الاولاد اذكى من البنات ................خخخخخخخ
    عموما صحيح ان الاولاد اذكى من البنات ودى حقيقة لانها مذكورة فى القرأن وكمان بسبب تركيبة المخ فى الذكر ووزن المخ فى الذكر 1600 جرام وفى الانثى 1200 جرام
    لكن بصراحة الاولاد مهملين من ناحية المذاكرة وصح زى ما اسلام قال البنات بتعصر نفسها ومبتجيبش زى الاولاد فى الدرجات ودة لان البنات اصلا بتكون اعصابها بتكون مفلوتة ايام الامتحانات اما الاولاد يا سلالالالالالالام على برود الاعصاب اللى بيكون عندهم.........بس مش عايزة حرب تانى ارجوووووووكم
    اسالينى انا والله كنت اروح الامتحان الصبح باعيط واخوى ماشى ياكل مكسرات ولب وابن عمى ماسك مجلة ويقرأ وانا باموووووووووووت من الغيظ لكن فى النهاية المهم ان احنا اللى بنجيب درجات عااااااالية واحنا اللى اشطر
    ومشكووووووووووووووووورة على موضوعك يا شقرائى
    فى امان الله
    ران
    التعديل الأخير تم بواسطة ران الرقيقة ; 03-06-2008 الساعة 09:23 PM

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Loading...